vrijdag 19 november 2010

wishlist h&m

Ik kijk altijd op site's van winkels wat ze allemaal hebben. Dat vind ik gewoon echt leuk om te doen, kijken wat je leuk vind enzo. Laatst keek ik bij de h&m en ik dacht hier kan ik wel een artikel van maken. Hier komen een paar dingen die ik leuk vind
 Dit vind ik echt een super leuk shirt, hij kost 19,95
 Een lekker vest voor van de winter. De kleur vind ik echt heel erg mooi. Dit vest kost 19,95
 een simpel zwart vest wat gewoon overal bij gecombineerd kan worden, altijd handig. Hij kost 9,95
 Dit vest vind ik echt leuk, en de kleur ! super mooi, hij kost 19,95
 Deze jurk is super mooi voor een gala ! Wauw echt super ! Ik wil deze echt heel erg graag, hij kost 24,95
Echt een leuk vestje, net iets meer dan een zwart vestje maar toch super leuk. Dit vest kost 29,95 best duur ;$

Loves Louanne

1 opmerking: